Bilder - 101014 till 101024


101014 - Påväg på Birsta

På Birsta var vi ute efter en present till Roger, en mössa till mej, vantar och badbyxor till Elton.
Och allt hittades!

101016 - Pappa och morfar var hos Memme och tapetsera. Blev superbra!

Elton kollar så pappa och morfar gör rätt!

Elton hittade en penna hos Memme..

101017 - Birsta och Ikea med Memme

Elton fick välja en lyckta som han ville ha, han valde direkt den blåa. Den är rätt söt ändå! :)
Jag köpte en ny grön, då dom gammla gått sönder.. Tänkte köpa några till, om jag gillade den.

101019 - Pappa Roger fyller år!

101020 - Påväg hem från dagis

Elton har fått en ny åkpåse till vagnen - vi är supernöjda!

101023 - Vi fira Roger

Elton i sina nya fina röda byxor - Jag älskar dom!

Jag i min nya skjorta :)

Kvällsbus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0