Vinka glatt


De gick jättebra att lämna Elton imorse på dagis! Först ville han inte riktigt att jag skulle gå, men när fröken J tog upp han och sa att vi skulle vinka, flina han och vinka glatt! :) Så skönt att de går bra, även fast han vara hemma så mycket! Nu hoppas jag han håller sej frisk, så han kan gå några fler dagar!

Precis när jag kom hem, ringde Therese. Så jag saknar henne och våra samtal! Vi prata nästan i en timme, om allt och inget. Precis som de ska vara!

Roger är hos Memme och spacklar, jag ska hoppa in i duschen för att göra mej klar, så jag kan hämta hem prins Elton! Jag tror att vi ska ta bussen på Birsta, så vi kan hitta en present till Eddie. Elton älskar ju att åka buss, så de passar nog bra! :) Men nu väntar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0