Min födelsedag!


Jag hade en toppen födelsedag! När vi vakna fixa vi mys frukost, även mormor och Melker var ju här. Sedan hoppa jag i duschen och gjorde mej i ordning, för klockan 12 skulle jag vara på Make Up Store. Vilken trevlig tjej! Jag njöt medans jag blev om pysslad och blev supernöjd med resultatet!

Dåliga bilder, men jag glömde bort att ta kort.. Kom på de sent på kvällen!

Naglarna för dagen! Jag hade ingen ork för nåe mer avancerat ;)


När vi kom hem igen, hade mormor städat, bakat tårtor och fixat Elton. Tack! Strax efter kom besöket och vi fika tårta. Innan tårtan hann Elton måla lite, en tomte som han fick av mormor. Han älskade de! :)


Jag fick jättebra presenter! Mest pengar, vilket jag önskat mej, till en kamera! Fick även blommor, en vas (tack Memme, för att du tänkte på de!), en halsduk, strumpor och örhängen. Tack allihopa!

Den här fick jag av Louise och dom, jag verkligen älskar den! Nu står den på köksbordet!


När alla farit hem, hann vi med lite mys i soffan, innan jag gick till Annelie och Jim. Dom hade födelsedags/inflyttningsfest! Var i valet och kvalet om jag skulle gå, men tillslut bestämde jag mej för att gå. Och tur att jag gjorde de, för jag hade jätekul! :) Vi drack gott, prata skit sjöng massa (Carola, Uggla och Gyllenetider. Oj, så skoj!). Strax före 10 gav jag upp (hade lovat de!), gick hem och myste i soffan med Roger! Dock somna jag ganska fort..

Annelie och Tove stog för dansen! Jag dansar aldrig nykter ;) 
 


Kommentarer
Postat av: Annelie

jaa, de va såå kul. Har du fler bilder? var bara du som knäppte kort tror ja :)

2010-11-15 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0