Jag är lyckligast i världen!




Japp, jag är lyckligast i världen just nu! ;) Jag har nämligen fått min efterlängtade kamera, en systemkamera (okej, Roger får väl vara delägare om han är snäll!). Wiho! Jag bara längtar, längtar och längtar tills batteriet är färdig laddat och jag får testa den för första gången!
Ååå, vilken lycka!

Tack Memme, gammelfarmor, gammelfarfar, mormor, morfar och älskade underbara Roger, för bidragen! Jag är mer än glad!

Vi var helt inne på en Canon eller en Nikon, men när vi väl var där, sluta de med en Sony (som vi inte alls hade tänkt köpt!). Sony DSLR-A 290 och vad nu alla bokstäver och siffror betyder, har jag ingen aning om. Haha! De blir säkert kanon, vilket fall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MAMMA VILL SE lillen PÅ FOTO!

2010-11-27 @ 02:04:08
Postat av: Emma Viklund

Men gud vad roligt, GRATTIS till nybliven systemägare!!! :D Härligt!!

2010-11-27 @ 09:38:22
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0