Fortsätter


Vi fortsätter ikväll oxå, med samma som igår, att Elton somnar själv! Först gick de inte alls, han fick panik och tok grina. Men, jag tände fönsterlampan och förklara att jag bara är utan för, sa godnatt och gick ut. Nu har han inte gjort ifrån sej ett knyst! Mammas duktiga kille! Vi får väl se hur resten av veckan går..

Idag kom Elton inte hem förrän efter klockan 15! Dom hade tydligen haft de supermysigt tillsammans :) Dock hann Elton bara säga hejdå till pappa, som skulle och jobba..
Jag hade inte tänkt gjort många knop idag, men jag har ändå tvättat två maskiner, diskat, tömt och fyllt diskmaskinen, vikt tvätt, laga mat och dammsugat! Men jag har även hunnit slita på soffan ;)

I morron hoppas jag att Elton håller sej kry, så han kan gå på dagis. De var ju ett tag sedan sist, igen.. Så de vore bra för han!
Roger ska till Memme med flyttkartonger och hjälpa Marcus med nått där. På eftermiddagen ska vi och kika på lägenheten, efter de ska vi kila upp till Annelie och pojkarna. Har glömt att skriva de: Annelie och hennes pojkar har flyttat hit, en bit bortanför oss bara! :) Eddie fyller år i morron, så de passar perfekt!

Nu ska jag kolla till min älskade prins, som fortfarande inte gjort ett ljud ifrån sej. Stolt, är vad jag är nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0