En timme


När jag var och hämta Elton från dagis, passa vi ändå på att gå på Ica (som egentligen inte heter Ica längre, utan bara Stubinen). Den lilla turen tog en timme, jag var helt slut när vi kom hem! I morron är de snowracern som åker fram! Vi kunde inte ta den idag, för pappa hade nyckeln till förrådet..

När vi kom hem fixa vi lite mellanmål och städa undan lite. Strax efter 17 kom pappa hem, men for lite fort igen. Haha! Han var tungen att fara och handla, då de vi skulle ha, inte fanns här borta (varken mjölk eller morötter? Hmm..). Sedan fixa vi fisk, pärer och Tzatziki. Elton åt som bara den, dock inte pärer, då han totalvägrar de(?).
Klockan går alltid lika fort på Onsdagar, då Roger kommer hem sent. Så vi hann inte så mycket mer än ta undan middagen och fixa disken, innan Elton skulle i säng. Men han och pappa låg och kolla på fotboll tillsammans, mys! Dock tror jag Roger somna ganska fort.. Och snarkar gör dom båda två, högt dessutom!

Nu har Roger gjort helg, skönt! I morron väntar målning hos Memme, medans Elton är på dagis. Sedan får vi se vad vi hittar på.
På Fredag kanske mormor och Melker kommer, sover över och myser med oss. Tror även att gammelfarmor och gammelfarfar skulle komma och fira mej, då gammelfarfar ändå skulle på sjukhuset då.

Funderar på om jag ska krypa ner brevid mina prinsar redan nu? Men jag är inte ett dugg trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0