Arbetsförmedlingen


När vi hade lämnat Elton på dagis, åkte vi på arbetsförmedlingen, så jag kunde skriva in mej. Har skjutit på de länge nog, så nu tog jag äntligen tag i de! Allt gick bra och ännu nästa Onsdag (skulle egentligen gå nästa Onsdag, men Roger jobbar och Memme var i Stockholm, så de gick inte..), ska jag på gruppinformation. Usch, jag hatar sånt! Skönt att allt är på rullning nu iaf!



13:30 gick vi och hämta Elton, en mycket trött Elton. Han var allmänt gnällig och grinig, iaf så fort han såg oss blev han de..
Då pappa hade beställt stuvademackisar till middag, gick vi och handla mjölk direkt. När vi kom hem fick vi besök av bästaste Mia. Mia skötte mackisarna, då jag är sämst på stuvade.
Sedan kom Mia på att vi skulle göra kladdkaka, då jag hade en grädde som gick ut idag. Så då var vi ju bara tvungna! ;)
Efter maten baka vi en kladdig kladdkaka, som inte alls blev som den skulle.. Jaja, vi åt iaf!



Bus medans vi väntar på kladdkakan



Mia gick hem strax före nattning, så när hon gick fixa vi gröt och tog på jamas. Pappa kila över till grannen och kolla på hockey. Jag fastna framför tvn och har halvsovit i soffan, mycket skönt kan jag lova!

Var egentligen meningen att jag skulle till Malin S, men vid 13 fick jag ett sms av Malin, då hade hon åkt på (vilket jag antar var) magsjuka! Så idag blev de ingen Malin, tyvärr. De får bli en annan dag, mycket snart!
Trots att mina planer för dagen gick i stöp, blev den mycket bra!

Och att Mia dessutom kom med en superbra present, gjorde dagen ännu bättre! Jag ska nämligen få gå på bio med världens bästa Mia, vilken toppenpresent! Jag blev så glad :)
Så nästa vecka ska vi på bio och jag längtar som bara den! Tack Mia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0