Tvätt


Hela förmiddagen i går var vi inne, jag och Elton. Vädret var inge vidare och vi hade en hel hög med tvätt, så de pyssla vi på med! På eftermiddagen blev vädret lite bättre, så vi gick ut och lekte med Karla och Theodore en stund. Pojkarna lekte superbra, så kul att se dom!
Påvägen hem fick vi med oss pappa Roger, hem och fixa middag. Sedan blev de en tidig kväll för prins Elton, han var jättetrött!

Elton har sovit superbra i natt! Han somna klockan 19 och vakna 07:10, i sin säng! Kom över till oss och myste till 08. Dessutom myste vi alla tre! Roger hade tagit ledigt hela dagen, idag. Vi fixa frukost och kika på massa barnprogram. Elton satt i pappas knä och kolla länge, för engångsskull! :)
Vid 10 gick vi och la oss alla tre, somna som stockar allihopa! Och vakna inte förrän efter 12..

Klev upp, fixa lunch, duscha, på med kläder och sedan rusa vi till bussen. Typsikt nog, missa vi den, så vi fick glatt gå till Birsta och vänta på den bussen. Elton verkligen älskar att åka buss! :)
Inne i stan fixa Roger kort, sedan var vi på Arbetsförmedlingen. Efter de kika vi lite på stan och käka middag.
Elton charma alla på bussen, han behöver bara flina så flinar dom! :) Älskade unge!

Vi var hemma efter 17, hann bara med lite mys innan de var dags för sängen. Blev tidigt i kväll oxå, Elton var helt slut! Nu ligger prinsarna i sovrummet, Elton snarkar och Roger kollar på tv. Jag kollar på Desperate Housewives, äter choklad och njuter av tystnaden!

I morron far jag och Elton till mormor och morfar. På Fredag ska Elton med mormor på Urkul, jag fick stränga order om att jag inte fick följa med! Tråkigt! På kvällen ska jag ut, med Annelie :) Ska bli skit kul! Var länge sedan vi var ut, så jag längtar som tusan!
Resten av helgen ska vi fixa resterande veden, så de blir klart nångång! På Söndag åker vi hem till stan igen.

Kommentarer
Postat av: catrin

trist att du inte följer, isåfall hade vi kunnat sagt hej!

2010-05-26 @ 08:21:47
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0