Trött


Jag är så trött på mornarna nu! Jag orkar knappt öppna ögonen. Att kliva upp klockan 06 varje morron, tär på en! Jag önskar Elton kunde sova till 07 iaf, de vore en dröm just nu! Men, jag är glad att Elton sover hela nätter nu! Somnar klockan 19, kommer över till oss allt mellan 24-05 och sover vidare till 06.

Som vanligt börja även denna morron tidigt. Men Roger bytte blöja, slog på Vakna och gav Elton mjölk och macka, så jag fick några extra minuter i sängen. Tack älskade Roger!
Nu på morronen har jag äntligen fått bort tvätthögen i soffan! Några få grejer kvar, lite lakan och så, men dom måste Roger hjälpa mej med. Skönt att ha de gjort!
Elton sover och jag sitter i soffan och äter vindruvor, njuter av tystnaden och funderar på om jag ska sova en lite stund jag med?

Solen lyser även i dag, underbart! Ska regna i morron, på Fredag och hela helgen tror jag.. Så när Elton vaknar och vi ätit lunch, kläder vi på oss och går ut. Är solen framme hela eftermiddagen, är vi ute hela eftermiddagen. Jag älskar solen!

Även i dag får vi middagsbesök, i dag kommer Marcus, Rogers bror. Roger och han ska och fiska ikväll, kvällsfiske. Roger är så glad och peppad! :) Kul att se han så!
Jag och Elton ska nog ta ett bad, läsa en av böckerna Elton fick med posten i dag: Nicke Nyfiken och brandkåren Han lyste som en sol när han fick öppna paketet och såg den gula boken och boken med bilar (Mulle Meck). Underbart!

När Roger kom hem på frukosten, kom han med en rolig nyhet: jag hade tydligen mammadagar kvar att ta ut. Dagar som vi inte visste om! Kunde inte komma mer lägligt :) Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0