Speciellt


Vilken dag vi hade i går, en väldigt jobbig sådan. Speciellt för Elton! Från att Elton slog upp ögonen, tills han slog igen dom igen, var de enbart gnäll!
De tog över 40 minuter för han att somna vid lunch, sedan sov han bara 20 minuter. Vilket inte alls är nog! Och även fast morfar var här när han vakna, var han på dåligt humör.. Och när pappa och morfar skulle fara med bilen, höll världen på att gå under. Jag har alrid sätt så stora och många tårar nångång! Övertrött, kallas de..

Men då de regna ute och jag inte orka vara inne en hel dag till, med en missnöjd och uttråkad Elton, klädde vi på oss och gick på Stor&Liten. Värt ett försök iaf! Gick sådär, Elton lekte ganska bra, men ville mest sitta i knä.
Kvällen blev väldigt lång och de kändes som evigheter till nattningen.. Tack och lov, åt Elton bra till middag iaf (han åt knappt nån frukost eller lunch..). En dusch med pappa och sedan blev de en tidig nattning. Elton somna direkt!

Men vakna på kvällen och var jätteledsen, så jag gav upp och kröp ner med han. Sedan har han sovit oroligt hela natten. Han blev supertäppt i näsan i natt oxå, så han kunde inte suga på tutten..
Nu ligger han och sover, behövligt! Både för hans del och för mina öron! Han åt iaf bra till frukost, flingor och mjölk. Sedan fick han för sej att kleta in de i håret (jag gick iväg med tallrikarna och vände mej bort i nån sekund..), så de var bara att stoppa ner han i badet, igen.. Tur är ju att han älskar att bada! :)

När Elton vakna ska vi fixa lunch och sedan klä på oss och gå ut i solen. Verkar som att vi skulle få sällskap av Emilie och Stella oxå, mycket trevligt! :)

Mormor ringde förut och ville att jag och Elton skulle komma upp. Så vi får se om vi kanske åker i morron eller på Fredag. Roger ska ändå till gammelmormor och riva upp golvet (dom hade varit och kollat vattenskadan nu och golvet var tydligen oxå skadat..), så då kan vi lika gärna passa på :) Jag och mormor ska övningsköra iaf, ska bli skönt att komma igång!

Nu väntar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0