Bilder - 100520 till 100523


Ibland får jag lust att klippa Elton, men så duschar han och lockarna kommer fram.
Nej, håret får vara kvar!

Mohinder och Elton gosar. Elton älskar Mohinder!

Nyvaken :)

Gammelmormor och Elton plocka blommor till mormor :)

Våfflor hos gammelfarmor och gammelfarfar.
Elton skulle promt ha med sej gammelfarmor och äta framför tv:n :)

Vi sola så vi brände oss :/

Elton passa på och sov han :)

Elton plocka blommor till mamma oxå!


Eltons 1års present han fick av mormor och morfar. Supersött!

Gammelfarmor och gammelfarfar

Morfar

Elton hade längtat efter sin pappa, mys!

En halft bakis Roger ;)

Bus i lekparken med Marko och tjejerna :)

De är såhär man klyver ved ;)

Fikapaus i vedhögen :)


Kommentarer
Postat av: mli

Lockarna ska såklart vara klar, jag blir arg på dig om du rör dom ;P hihi. Luggen skulle dock mina frisörfingrar vilja lägga vantarna på ;) Som jag sagt, jag ställer gärna upp, helt gratis dessutom! :)



Jäkla yrkesskador! ;)



Än en gång, lycka till idag nu, jag tänker på dig!

2010-05-26 @ 11:50:10
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0