Tyst


Efter att jag och Elton fixat bort disken efter frukosten, satte vi oss i soffan ett tag. Sappa runt på barnkanalerna. Tyckte att de blev för tyst och stilla brevid mej.. Elton hade tvärsomnat! Gjorde ett försök och la ner han i hans säng, drog ner persiennerna och de verkar funka! Han är tyst och jag kika precis in, då låg han somn jag la ner han. Är egentligen lite för tidigt för han att sova, eftermiddagen blir så lång för han. Men blir han allt för trött, får han väl sova en gång till.

Natten har varit lika jobbig i natt. Tror nästan han drömmer mardrömmar, därför han har svårt att komma till ro. Dessutom vill han ju ha morron före 06, vilket känns påtok för tidigt. Han vakna först när morfar for och jobba, vid 05(!). 
Men i morse lyste solen redan när vi vakna, de gillas! Man blir så mycket gladare. Dock är de kallt ute.. Men efter att Elton sovit, ska vi klä på oss och gå ut. Vi måste ha lingonsylt (har slut på all hemmagjord, typiskt!) till pärbullarna vi ska äta i dag. Mums!
Annars har vi inga planer för dagen.. Får se vad vi hittar på. Nu ska jag iaf kika på film, mysa ner mej i soffan och passa på att vila medans Elton tar en tupplur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0