Tokig


Jag blir tokig snart! Elton vägrar sova. Gjorde första försöket strax innan 11, men då totalvägra han! Han är dessutom krasslig, jättehes och har lite feber.
Hade tänkt att han skulle få vara vaken tills han somna själv, i soffan. Men han ger ju aldrig upp, tjurpellen! Så nu stoppa jag ner han i sängen ändå. Och än är de tyst, peppar peppar!

I går efter lunch, for vi på Birsta med mormor. Mormor var dock bakis efter nattens bravader på stan ;) Så hon tog med sej Elton till gammelmormor och myste där i stället. Så jag och Gina fick traska i lugn och ro där. Minns inte sist jag gick på Birsta utan Elton! Jag gjorde några fynd. Ett par mysbyxor åt Roger (han är så avis på mina!), ett par jeans och en tröja till Elton. Även ett par jeansleggings åt mej! Alla verka nöjda och glada :)


Hemma fick Elton middag och resten av kvällen blev väldigt lugn, Elton var inte alls pigg. Nattningen tog längre tid än vanligt i går. Både jag och Roger somna (inte så konstigt, då vi kom i säng alldeles för sent..). Vakna strax efter 23, klev upp och kolla slutet på en film. Sedan kröp vi ner igen :) Vilken Lördagkväll!
Natten har varit låg och jobbig! Elton hade feber redan i natt, 02 fick han en alvedon och sov iaf lite bättre. Men han har sovit oroligt mest hela tiden.

Roger är och fiskar med Marcus. Var menat att jag och Elton skulle åka och handla med gammelmormor, men då Elton vägra somna, skippar vi de i dag. Elton skulle aldrig orka! Så vi blir bara hemma i dag. Ska försöka få i Elton nått att äta sedan. Han nobba lunchen (fiskbullar), men tog iaf ett päron. De blir väl dagens stora uppgift!
Ska passa på och tvätta lite oxå, då vi bara blir hemma. Men nu ska jag kika in om prinsen somna, lägga på han filten och slå på barnvakten. Sover han ska jag se på True Blood och halvsova i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0