Tjurigt


I kväll var de tjurigt vid nattningen.. Tog en timme att natta prinsen. Han somna flera gånger, men så fort jag rörde mej, vakna han till. Men la över han till hans säng och satt brevid han. Men då skulle han bara hålla handen, så han kände att jag var kvar.
Sluta med att jag tog tillbaks han till våran säng. Efter ett tag snarka han gott och jag kunde lyfta över han, utan att han ens reagera.

Roger är hos Choppa och kolla på hockey. Så jag har hela soffan för mej själv och får bestämma över tv:n hela kvällen! Greys och True Blood, står på schemat!

Såg sista avsnittet (eller sista jag hade iaf) av Vampire Diaries i dag, så nu måste de komma flera! :) Vill se, vill se, vill se!

I morron ska vi få besök av Emilie, utan Stella. Tokigt! Men Stella håller på att skolas in på dagis och ska vara själv i morron. Så då passa Emilie på att kika hit. Ska bli trevligt, var länge sedan vi sågs!
Fick dessutom höra att vi ska bli "grannar", ännu trevligare! :) Är dock väldigt avis, jag vill oxå ha större. Haha!

Jag och Elton ska nog gå på Stor&Liten i morron, så Elton får busa av sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0