Tillbaks


I går bad jag Roger kolla (jag fick inte till de..) om vi skulle få tillbaks på skatten eller inte. Förra året fick jag tillbaks några ynka hundralappar (så länge de inte är minus, är jag glad!), men Roger fick restskatt på ett par tusen.

Men i år blev de bättre besked! :) Mycket bättre! Både jag och Roger får tillbaks, några tusenlappar var! Så vi har halvt bestämt att vi ska spara dom till en riktig semester. Vad vi ska hitta på är inte bestämt. Men, drömmen vore ju att vi kom iväg till Norge! Vill ju träffa nyaste tillskottet i familjen Sundholm/Øvrebøe, som egentligen inte är så "nytt" längre.. Fy, vi träffas allt för sällan!

Elton sov inte alls lika bra i natt.. Men de kunde jag egentligen räkna ut med lilltån! Just nu ligger prinsen och sover. Han somna lika snällt i sin säng i dag oxå, helt själv!
Jag ska slänga mej på soffan och kolla på Vampire Diaries, känner mej superseg i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0