Rejäl


Jag hade ju hoppats på att Elton sov en rejäl lunch i dag, men inte då.. Utan han sov bara en ½ timme! Han somna till i min famn igen, men bara en snabbis.. Så när Roger kom hem, fixa vi lunch. Sedan klädde vi på oss och gick på Stor&Liten. Där var de superlungt och skönt! Elton ville ha fika så fort vi kom dit, som vanligt ;) Han är alltid i köket och väntar, haha! Han mumsa på bra med fika, lekte snällt och sjöng med på sångerna, en stund iaf. Eftersom att han knappt sovit, blev han helvild! Skulle spexa och visa "konster", tillslut blev de för mycket och han börja grina av trötthet.. 15:30 mötte vi upp mormor. Vi skulle ju hem och göra biffar. Men de blev ändrade planer! När Roger kom hem, snabbduscha han, sedan for vi på Ikea. Där käka vi middag, fika och busa. Efter Ikeabesöket for vi på Barnenshus, kolla på bilstolar. Vi hitta nog en!

När vi kom hem hann vi bara med lite bus, jamas och ett försök till gröt. Som misslyckades även i dag! Så i morron ska vi testa med yoghurt, kanske de funkar bättre? Elton måste ju iaf få i sej nått, man kan ju inte sova på tom mage hur länge som hällst..

Roger gick precis och la sej, Elton sover oroligt. Jag ska snart krypa ner jag oxå. Men vill att mormor kommer hem först, vilket hon gjorde nu hör jag :) Perfekt!

Justja, bilder var de oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0