Oväntat


I dag på eftermiddagen kom mormor, Louise, gammelfarmor och gammelfarfar på oväntat besök! Dom skulle ner till stan och handla en ny tv åt gammelfarfar. Han lyste som en sol då han kom och peka på våran tjocktv ;)
Även Martin och Gina kom!

Eftersom att vi inte hade nått fika hemma, gick vi på Ica och handla lite kakor och bullar. Sedan blev de fika av! När halva besöket farit (Martin och Gina stanna kvar), packa vi ihop oss och for vi med. For först till Timrå och tvätta bilen. Och de visa sej att vi har en röd bil! Jag älskar våran bil.
Sedan fortsatte vi på Ica Maxi, handla massa godis. Vi plocka i samma påse och resultatet blev att den inte gick att stänga och kosta över 135(!!!) kronor! Helt klart min dyraste godispåse, någonsin!

Strax efter 16 var vi hos gammelmormor och Melker. Där lukta de Tacos i hela huset! Elton var superduperhungrig, då han inte hade ätit nån lunch.. Han smaska i sej hur mycket som hällst! Sa inte ett ord under hela middagen och verkligen njöt av maten :) Sötlöken våran!
Efter maten blev de bus, massa bus! Sedan blev de efterrätt och kaffe i soffan, framför hockey. Vid 19 gav jag och Elton upp. Elton hade varit trött länge, så vi for hem. Hemma erbjöd jag yoghurt, men han nobba direkt. Så de fick bli sängen och Elton somna på 2 minuter! Nu ligger han i sängen och snarkar gott!

Roger, Martin och Gina lär nog snart komma. Med allt godis! Då ska vi mysa i soffan, med godiset och framför en bra film kanske? Men först ska vi så klart se klart Melodifestivalen!

Jag har bara hört 2 låtar innan, så jag vet faktiskt inte alls vilken jag håller på..


Kommentarer
Postat av: Nina

Klart vi vill :)

Kanske vi kan planera in en dag på Drakborgen här framöver? Skulle vara mysigt att komma iväg och göra något roligt bara Liam o jag så får pappan vara med lillebror ;)

2010-03-14 @ 12:29:45
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0