Nästan



Jag har precis stoppat ner Elton i sängen. Egentligen för tidigt, men han satt nästan och sov i soffan. Och han somna direkt när jag la ner han, utan ett ljud! Okej, lite hosta..
Får se hur dagen blir nu, när han sover så tidigt. Han kanske tillomed måste sova en gång till, på eftermiddagen. Om han i huvudtaget sover nått, för nu hostar han så han nästan kräks, låter de som. Hoppas, hoppas, hoppas han sover! Både han och jag behöver de. Natten har varit dålig och de blev en tidig morron, så vi är slut båda två (eller alla tre, fast Roger är och jobbar).
Vi ska bara få dagen att gå. Inte göra ett skit! Varken jag eller Elton har ork till nått. Elton har även smittat ner mej, så jag sitter och snorar och har ont i huvudet. Jag har ingen ork eller lust till nått!

Så nu ska jag lägga mej under filten, på soffan och kolla på Efter 10. Jag lär nog somna till, om inte Elton vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0