Jobbat


Både Torsdag och Fredag har jag jobbat. Så i Onsdags kväll tog jag bussen till Ljunga. Slängde i mej lite mat och sedan gick jag och la mej ganska fort. Helt slut! Sov som en kratta.. Är de inte typiskt, när man har chansen att sova bra (utan en Elton som vaknar titt som tätt), sover man dåligt?

Jobbandet har gått bra, väldigt bra faktiskt! I går var de väldigt mycket kunder dessutom, underbart! Efter att jag slutat jobba, tog jag bussen hem till stan igen. Strax efter 19 var jag i stan. Gammelmormor, Elton och Elton stod och vänta på mej. Elton var supertrött och såg helt chockad ut, när jag klev in i bilen. Sötlök! :)
Innan vi for hem, var vi in på Ica Maxi och handla lite mjölk och bröd. Sedan hem, Elton fick en macka (han åt faktiskt en halv!) med skinka och drack lite mjölk, efter de vänta sängen. Han somna jättesnällt!

Resten av kvällen spendera jag och Roger i soffan. Kolla på film och halvsov, så de blev en tidig kväll för oss!
Elton sov hela natten i sin säng och kom över till oss vid 05. Sedan sov han vidare till 07, underbart!
Lite frukost, soffmys, bus och lite städning har vi hunnit med. Nu ligger Elton och sover. Jag har precis fått på mej lite kläder och borstat tänderna.
Snart kommer gammelmormor, vi ska och åka lite. Sedan får vi se vad vi hittar på. Roger ska till Choppa i eftermiddag, så jag och Elton har hela kvällen för oss själva. Så vi ska nog lyxa till de med nått gott och mys!


Jag nu, i min nya klänning, tröja och halsduk (Supernöjd!)!
Jag bjuder på mej själv i dag ;)


Kolla in hårfästet på höger sida, ser ut som jag saknar massa hår.
Haha, har alltid haft så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0