Förut


I dag tänkte jag att jag skulle få Elton att somna själv i sin säng. Han gjorde ju de förut och de gick superbra, men för några veckor sedan, när han blev sjuk, fick han för sej annat.. Sedan har vi bara inte tagit tag i de. Men i dag så!
Han somna utan ett ljud, inte en ända protest! Lättare än jga trott ;) Haha! Men, vi får väl se hur de går nästa gång, innan vi blir allt för glada!

I natt har Elton sovit jätteoroligt, ingen bra natt alls. Dessutom vakna han trax efter 06 även i dag.. Och jag vakna med huvudvärk! Min ena visdomstand är påväg ut. Eller den har redan kommit ut, för ett bar tag sedan, men den håller väl på att växa mer nu. Så jag har ont i halva ansiktet och huvudet håller på att sprängas, känns de som! Jag hoppas den växt klart snart..

Mormor är hos Niklas, Elton sover och Roger jobbar. Jag måste ta och komma i gång, har inte fått på mej några riktiga kläder, inte borstat tänderna eller nått.. Men snart så!
Vi får se när mormor kommer hem, om vi kanske far på Drakborgen. Sedan kommer gammelmormor på middag, trevligt!
Klockan 18:15 ska jag ta bussen hemöver till Ljunga. Jag ska ju jobba i morron, Fredag och Lördag. Så när Elton vakna ska jag packa, så de är gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0