Fortare


Fy, vad dagarna går fort nu! Och ännu fortare när man jobbar..

I Tisdags eftermiddag for ju jag och Elton till Ljunga. Elton var helt extas på tåget! :) Han hade dock svårt att sitta still. Han skulle flörta med alla damer ;) Han är en riktig charmör!
Hemma i Ljunga hann vi bara med middag och sedan var de dags för jamas och nattning.

I onsdags jobbade jag (10-17:30). Elton busa med mormor hela dagen. När jag sluta, beställde vi pizza och myste resten av kvällen!

I Torsdags jobba jag oxå (10:17:30). Elton var med Moster Louise halva dagen, dom hade varit ute och busa mest hela tiden. Så Eltons overall var dyblöt och skorna lika så! På eftermiddagen busa han vidare med mormor.
När jag sluta, mötte mormor upp mej med Melker och Elton. Så strax efter 18 tog vi tåget till stan. Gammelmormor var snäll och hämta oss och skjutas hem oss.
Hann inte mer än hem, så slockna Elton. Utan ett ljud! Jag och Melker myste i soffan, tills vi båda somna ;) Haha! Jag vakna när Roger kom hem och hann faktiskt se slutet på Criminal Minds.

I går var Melker här hela dagen. Jag passade på att städa och tvätta medans Elton och Melker busa. Så kul att se dom, Elton skrattar så han kiknar!
När Elton hade sovit, tog vi en promenad. Gick på Ica och handla. Var menat att vi skulle baka, men vi hann inte. Då gammelmormor kom och hämta Melker.
Resten av kvällen myste jag och Roger i soffan. Elton sov snällt i sin säng. Han kom inte över till oss förrän 05 i morse! Sedan sov han till 07, för första gången på länge. Han sov dock oroligt, men vi låg iaf kvar i sängen!

Nu ligger Elton ute i vagnen och sover. Roger gick precis ut och skulle städa bilen. Jag har duschat och tillomed fått på mej lite smink! Känner mej på toppen humör i dag! :) Solen lyser, jag är enormt kär och har mina 2 prinsar! Var länge sedan jag kände mej så här glad..

Senare i dag kommer Martin och Gina hit. Var menat att vi skulle vara här hemma, äta gott och spela spel. Men gammelmormor bjöd oss på Tacos och hockey i stället! Så vid 17 ska vi dit och käka. Dock åker nog jag och Elton hem, så han får sova och jag se Melodifestivalen ;) Jag har inte sätt en ända tävling, så i kväll ska jag faktiskt göra de! Kanske tillomed köpa lite lösgodis! Så får de nog bli.
Innan vi far till gammelmormor ska vi och tvätta bilen oxå, måste passa på när de är så fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0