Egentligen


I dag har vi egentligen inte fått nånting gjort..

Elton sov bara en timme, vilket inte räckte. Så hela dagen har mest varit jobbig för prins Elton. Han har mest velat farit i famnen, med snutten och tutten. Inte ville han ha nån lunch häller. Ända jag fick i han var ett päron och en halv riskaka, bättre än inget iaf!
Hade tänkt baka, men de visa sej att äggen var gamla. Väldigt gamla! Så nån bakning blev de tyvärr inte. I stället har vi busat i massor. Legat i sackosäcken och kollat på barnprogram, ätit frukt och myst.

Middagen och iaf i Elton, korv och mackisar. Han rensa hela tallriken, var ända makaron var uppäten! :) Och eftersom att han åt så bra, fick han en glass efteråt. Den slank ner lika fort den oxå! ;)

Efter maten klädde vi på oss, gick ut och trotsa snön och gick på lill Ica. Vi hade helt slut på mjölk, så de var ett ont måste. Men Elton älskar ju att åka vagn, kolla på alla bilar och peka på allt :)
Hemma fixa vi gröt, men han nobba även den. Som vanligt! I stället åt han en halv banan. Som sagt, bättre än inget.
Plocka ihop alla leksaker, bytte blöja och fixa på jamasen. Nattningen gick jättefort, dock somna även jag.. Sov en ½ timme, så jag missa första kvarten på Familjen Annorlunda. Varje gång jag ser de programmet, blir jag lika glad varje gång, att jag "bara" har en Elton! Haha!

Nu sitter jag här i min ensamhet, med chipsskålen och en iskall Cola. Kollar på Spårlöst och myser under filten. Roger är och kollar på hockey och de är han verkligen värd!

Mormor ringde tidigare i dag och sa att hon kommer redan ikväll! Hon skulle fara direkt efter jobbet, så hon är väl här vid 23 nångång. Elton kommer bli superglad då han vaknar i morron! :)

Nu ska jag återgå till mina chips och tv:n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0