Underbar


Vilken underbar dag! Jag och Elton gick ut efter lunchen och njöt av solen. När Roger sluta för dagen, gick vi på Ica och handla de sista till middagen, gick in och skar sallad och sedan ut igen! I dag blev de grillat till middag, superdupergott! Efter ett tag fick vi även sällskap av Emilie och Stella. Alltid lika trevligt! Barnen lekte hur bra som helst, toka sej och sprang runt. Solen har lyst hela dagen! Strax innan 19 gick vi in, då de var dags för en dusch och nattning. Roger och Elton duscha, medans passa jag på att bädda rent i sängarna. Finns de nått bättre än att lägga sej nyduschad, i en nybäddad säng? När Elton väl slappna av, somna han direkt. Så strax efter 20 tog jag på mej promenadskorna och mötte upp Emilie. Kul med promenadsällskap! :) 

Jag har precis sett Desperate Housewives och ätit vindruvor, vardags lyx! Nu ska jag slänga mej i duschen och få av mej lite svett! Sedan blir de nog sängen för min del.
I morron hoppas vi på sol, så vi kan njuta av den och Emilie och Stellas sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0