Superoroligt


Elton har sovit superoroligt i natt, han har legat på mej och haft fötterna på Roger.. Så jag antar att Roger häller inte sovit bra, dom få timmarna han fick (då han skulle upp och jobba klockan 02). Dessutom ville Elton ha morron redan 04:30, vilket är på tok för tidigt! Fick han att somna om till 05:30 iaf, sedan låg vi och drog oss i sängen länge, med tvn på.

På förmiddagen ringde Martin och fråga om vi ville ha besök och självklart ville vi ha de! När han kom hit, rann svetten av han, han hade sprungit hit (?!?!), den token :)
Vi fika frukost tillsammans och busa med Elton. Elton verkligen älskar Martin, så när han skulle gå hem, blev de tårar. Och att han skulle sova på de, gjorde inte saken bättre ;) Men han somna fort och sov i 2½ timme. Tänk att han sover så mycket bättre, då jag sover med han? Men jag klagar inte, de är så mysigt att krypa ner i sängen och sova en stund, brevid världens bästa Elton!

När vi vakna fika vi lite mjölk och macka, packa Eltons väska, duscha och lagomt tills vi var klar, kom mormor och hämta oss. Elton skulle till gammelmormor, med Melker. Var egentligen menat att Elton skulle vara hemma med Roger, men då han jobba över och inte skulle hinna hem i tid, ställde gammelmormor upp. Tack!
Efter att vi lämnat av pojkarna hos gammelmormor, for jag, mormor och Isabelle och åt. Precis när vi skulle gå ut, öppna himlen sej och vräkte ner värsta regnet jag någonsin sett! De åska och blixtra som bara den, nästan lite läskigt! De var vatten över hela stan, folk knäppte kort på varandra, då vattnen nästan räckte upp till knäna, på vissa ställen. Helt sjukt! Fick sedan veta att Martin och Gina hade haft vatten i hela lägenheten, då de var stopp i avloppet utanför deras lägenhet. Dom var måttligt glad när vi kom till dom ;)
Hitta tillslut en parkering, var dyblöta när vi kom in till bion. Filmen var sjukt bra och jag hade grymt sällskap. Tack mormor och Isabelle!
Hemma sov Elton och Roger klev bara upp för att fika lite, sedan kröp han ner med Elton, som sover oroligt. Jag äter godiset som blev kvar från bion, halvkollar på tv och funderar på sängen. Kanske läsa lite bok och somna tidigt, för engångsskull?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0