Stolt


Jag tror ingen förstår hur duktig jag känner mej och hur stolt jag är över mej själv, att jag orkar gå den sväng jag går, med alla mina kilon (som är väldigt många!)! Fan, vad jag är duktig!



I går var Elton superseg! Från tidig morron, till sen kväll, låg vi i soffan mest hela tiden. Han var kokhet och de rann ur ögonen på han. Från att Roger gick på jobbet efter lunch, till att han kom hem vid 16, sov Elton på mej. Han orkade inte hålla upp ögonen och somna hela tiden. Har aldrig sett Elton så slö!

När Roger kom hem gick vi ut en snabbis, Elton satt i vagnen och såg halvdöd ut.. När vi kom hem fick Elton glass, som var de första han åt på hela dagen. Roger fixa middag: köttfärssås och spagetti. Trodde att Elton skulle blåneka, men han sleva i sej ganska bra.
Elton och Roger tog ett lång bad och myste, lagomt tills de var dags för nattning. Elton somna direkt! Men när jag kom hem från promenaden, vakna han till. Så jag tog bara en dusch och la mej med han. Resten av natten och oxå varit orolig.. I morse när Roger klev upp, tvärvakna Elton och grina. Han blev jätteledsen när pappa skulle gå :/ Hua!

Elton fick faktiskt i sej nästan en hel tallrik med flingor och mjölk till frukost, tack för de! Just nu ligger han i sängen, hoppas att han somnar snart. Han är iaf piggare i dag, så slutar de blåsa lite, går vi nog ut en sväng på eftermiddagen.
Jag ska iaf och sola när Roger kommer hem på lunch, ska bli så skönt. Fryser som en tok!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad bra att du är stolt, det ska du vara =)

Hoppas du får operationen som du vill.

Håller tummarna.



KRAM

2010-06-04 @ 21:04:24
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0