Spendera


I morse efter att vi ätit frukost, ringde gammelmormor och fråga om vi ville spendera dagen med henne. Och självklart!
Först var vi och handla blomjord och lite annat, sedan for Roger och gammelmormor på tippen med massa efter vattenläckan, medans fick Elton sova ute i vagnen och jag njöt av solen!
När Elton vakna börja vi bygga en låda, där vi har sått massa gott. Blev himla bra! När vi snickrat klart, bjöd gammelmormor på grilladkyckling med råstektapärer och sallad. Sjukt gott! Till efterrätt fick vi såklart lass (glass), Elton åt glatt och smaka av alla :) Han är en riktig charmör!
När vi satt alla blommor, tvättat bilen och gjort allt vi "skulle", var klockan redan efter 18! Så de fick bli hemfärd för vår del, ganska bra, då Elton var blöt från topp till tå, efter att ha hjälpt gammelmormor och vattna alla blommor ;)
Påvägen hem fick jag sms av Emilie, som fråga om vi skulle ut och gå. Skönt att hon fråga, för jag hade noll lust till att gå. Men jag hann bara hem och byta kläder och skor, så gick vi ut. Mycket skönt!

Jag har precis orkat duscha, är helt slut! Vill se en bra film och sedan krypa ner under täcket, brevid mina älskade pojkar! I morron hoppas vi på en till dag med mycket sol :)

Kommentarer
Postat av: mli

funderar på om ja ska sola imorgon, så ja kommer ikapp dig din neger ;)

2010-06-05 @ 22:33:59
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0