Längtat


I dag har vi haft en mycket, mycket bra dag! Som vi längtat efter länge!
Roger var och fiska i går natt, så han fick lite sovmorron. Jag och Elton gjorde de vanliga, fixa lite frukost och myste i soffan. När Roger vakna, käka vi lite, duscha och klädde på oss, sedan for vi till gammelmormor en snabbis. Hon ville ha Roger till hjälp, självklart fick hon de!
När vi var klar där, styrde vi mot Härnösand! Först var vi på Dollarstore och handla lite små saker, efter de käka vi lunch och sedan leta vi oss till Malin. Tillslut hitta vi, efter X antal gånger fram och tillbaka ;)
Där blev vi bjudna på nybakt sockerkaka, bullar och massa goda kakos. Skitsnack och mys, Malin är allt för underbar! Elton levde rövare från att vi kom, tills vi for.. Men, jag tror att han charma Malin ändå! Efter några timmars trevligt sällskap, for vi hemöver, då klockan börja bli middag. Men innan vi for hem var vi en snabbis på Ikea (bild kommer på vad, senare). Hemma fixa vi middag, är jordgubbar och helt plötsligt var klockan dags för nattning. Vi somna till alla tre!

Roger har varit ute på premiär turen med motorcykeln, ikväll. Han såg ut som ett barn på julafton, när han kom hem. De var han värd! Jag har kollat klart på New Moon (Elton vakna igår kväll) och en annan film, som jag bara sett halva av.
Roger har redan krypit ner i sängen, då han ska upp klockan 04 i morron och jobba. Första dagen på allvaret! Jag tror han längtar som bara den :) Jag ska snart göra han och Elton sällskap. Elton vakna nyss till och grina, tårarna bara rann.. Mardröm kanske? Jag hoppas verkligen Elton inte vaknar i morron, när Roger kliver upp! Han sover så himla oroligt på morrontimmarna..

Nej, lite bilder och sedan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0