Kung


Jag har sovit som en kung i natt, jag har sovit bättre än på länge! Vi har sovit med balkongdörren öppen, i sovrummet, så jag antar att de har med saken att göra.
Dock vakna jag 09 av att granngubben nyser ;) haha! Klev bara upp, hämta datorn och kröp ner i sängen igen, där jag ligger nu och lyssnar på radio.
Prata nyss med mormor, Elton hade sovit sådär i natt men ändå sovit till 07:30. Tänk om han kunde göra de hemma? ;)


Jag funderar på om jag ska orka mej upp och fixa lite frukost, men de är bra skönt i sängen..


Jag säger som min mamma, de är jobbigt att vara såhär snygg. Haha! ;)


För första gången, sedan Elton kom, är mina naglar långa och alla är långa!
Dock har jag väldigt svårt att skriva på tangentbordet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0