Kratta


I natt har jag sovit som en kratta! Elton har legat mej, hela natten. Först hade han huvudet på min arm, men sedan skulle han promt ligga på min mage (och ha fötterna på Roger..) och jag som snurrar runt om nätterna, har inte alls kunnat vända på mej..

Hela morronen och förmiddagen har jag och Elton "bråkat", han är verkligen inne i en Näh-period just nu. Han vill ingenting. Man får inte hjälpa, men hjälper man inte så är de oxå fel. Jag får inte ta i han. Byta blöja är en kamp i sej. Han har även fått för sej att han ska skalla mej eller slå sitt huvud mot tex bordet. Vart tusiken kommer de i från? När 2års trotsen kommer, vet man vad de är att skaffa barn!

Jag har precis vinkat hejdå till min älskade prins :) Han ska till mormor och morfar, bli ompysslad och ha de bra. Jag ska slänga mej i sängen och sova! Jag är så otroligt trött, har nickat till flera gånger i soffan i dag.. Vet inte vad de är med mej?

När gammelmormor slutar jobbet, ska vi och slänga de sista på tippen. Sedan ska vi väl fixa ihop nån middag, vilket jag inte har nån lust till.. En kvällspromenad och resten av kvällen blir väldigt lugn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0