Fryser


Jag fryser som en tok! Har nattat Elton och somna till en snabbis, vilket inte gjorde saken bättre.. Elton var supertrött i kväll, så vi gick och la oss redan klockan 18. Roger ligger fortfarande i sovrummet och snarkar ;)
Jag kollar på Biggest Loser, sitter under filten och försöker få upp lite värme och peppar mej själv inför promenaden! De regnar, jag fryser och är inte alls sugen på promenad, men jag ska gå! Bara jag kommer ut så går de bra..

Har varit en väldigt seg dag i dag. Elton har inte alls varit på humör, han bara slåss, grinar och gnäller. Mina öron trillar snart av! Han har dessutom inte ätit nått i dag, några få tuggor av köttet till middag endast. Han som älskar grillat och grönsaker..

I morron kommer gammelfarmor och Louise och hämtar Elton. Han ska vara hos mormor och morfar i veckan :) Mormor är ledig hela veckan, så hon ville rå om Elton lite extra. Och på Fredag åker vi med gammelmormor till Ljunga, då Melker har skolavslutning. Passar perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0