Tvärtom


Vet inte vad de är med Elton, men även i dag sov han till 08! Men jag klagar inte, tvärtom, jag älskar de! Speciellt när jag somnar så sent på kvällarna, sällan jag kommer i säng före 24..

Pappa Roger, som kom hem senare än han trott (03:30), fick sova lite extra. Medans fixa jag och Elton disken, fika frukost och dona på. Strax efter 10 väckte jag Roger, då jag inte visste när han skulle iväg idag. Tur de, för vi hann bara äta lunch och sedan stack han igen. Förhoppningsvis kommer han hem tidigare i natt och kan kliva upp tidigare i morron, så vi hinner ses lite! Elton saknar pappa massor, så fort han vaknar, grinar han efter han.. Och när han tar på sej skorna, vet Elton att de nalkas jobb och ska promt med. Våran lilla fis!

Jag och Elton tog en tupplur när Roger for på jobbet och har nästan nyss vaknat, sov ett par timmar. Nu laddar vi för bus med Frida och Arvid! Vi ska busa på baksidan här :) Ska bli kul att träffa dom, se hur stor Arvid blivit. Minns inte ens sist vi sågs?
Vi ska fixa lite kaffe, få på oss lite kläder och vid 15 skulle vi träffas. Passar bra, så vi hinner med de vi ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0