Traska


10:30 mötte vi upp Emilie och Stella, för att traska ner på Birsta. I dag var de inte alls lika varmt som de varit dom senaste dagarna, tillomed så att de blåste lite kallt..
Först gick vi på Birsta City, skulle träffa morfar och Martin en snabbis. Sluta med att vi tog en kort tur där, jag fick med mej ett par nya tajts (kanon, då jag slitit ut mina gamla. Knäna hänger som påsar..) och hann även kolla på lite presenter till Elton. Jag och Roger ska ut en sväng till, men de lutar mot en sparkcykel och ett doktorsett, han älskar de på Stor&Liten, men hinner aldrig ha de, då storbarnen ska ha de ;)

Sedan gick vi på Ikea, åkte rutschkana och käka lunch. Efter de blev de Barnenshus för att fixa tuttar åt Elton. När jag väl kommer i håg att köpa nya, fanns de såklart inga Elton tar.. Typiskt!
Sedan vidare på drakborgen, dock bara för att hämta Emilies telefon, som hon tappat där. Boom 2 hann vi oxå med, innan vi gick på Coop och Apoteket.
Var tänkt att vi skulle ta bussen sedan, men vi missa den precis, så vi tog en sväng till på Birsta City ;) haha!
Vi tog bussen hem, gick på Ica och handla, strax innan klockan 18 sa vi hejdå till Emilie och Stella och gick hem.

Hemma hann vi bara ta en macka, melon och mjölk. Borsta tänderna, mysa i soffan framför Pingu och sedan var de dags för nattning. Elton hade jättesvårt att somna ikväll, trots att han var trött.
Jag har kollat på film, Valentines day, en riktig tjejfilm. Helt okej ändå! Jag har även lyssnat på musik och gör fortfarande, från grann pojkspolingen.. Ju fullare dom blir, ju "fjantigare" låtar spelar dom och sjunger med i.
Självklart ska man få ha fest, men de är skillnad på fest och fest. Och när min soffa skakar av basen, är de inte okej. Speciellt inte 23:30 på kvällen. Men, väcker dom Elton går jag och knackar på, som värsta grin kärringen! Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0