Snurra


Gud, jag somna inte förrän efter 02 i går kväll. Gick och la mej strax före 01, men låg bara och snurra runt.. Så när Elton vakna 05:50, var jag inte allt för pigg att kliva upp. Tur att han ville komma över och gosa ett tag, så mysigt! Men Elton har sovit kanon, i sin säng hela natten!

Nu på morronen har vi inte gjort ett skit, bara myst! :) Jag har nyss vinkat hejdå till Elton och gammelmormor, Elton ska spendera dagen med henne, medans jag städar och bakar. Lite lättare att få nånting gjort när han inte är hemma och ska "hjälpa till" ;)
När jag vinkat av dom, gick jag på Ica och handla, så jag kan baka tårtor. Vilket jag ska börja med nu! Eller snart, jag måste ringa mormor om receptet på vanlijkräm, ska de vara hemma gjort, så ska de. Tydligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0