Heldag


Vi har haft en heldag hos gammelmormor, med lite fixande, sen lunch, utebus och sällskap av Martin och Gina!
På eftermiddagen for vi hem, käka middag (som endast bestod av macka och mjölk, då Elton vägra allt annat jag erbjöd. När ska matvägrandet sluta?) och tog ett långt bad. Medans Elton bada, städa jag skötbordet och fixa lite med tvätten. Vi var klar lagomt till 19 (vart tog hela kvällen vägen?), så vi hoppa ner i sängen direkt. Elton hade svårt att slappna av, så nattningen tog lite tid..
Men nu ligger han och snarkar, va nyss och kika på han, sötlöken min! :) Roger är och jobba, kommer hem tidigt i morronbitti. Jag funderar på att fika lite, min mage kurrar!

I morron ska de vara strålande sol och varmt, så vi planerar att bada. Vart vet vi inte än, men bad blir de iaf! Vi kanske tillomed ska få sällskap av Emilie och Stella, vore underbart kul! :) Var länge sedan vi sågs nu, då Emilie jobbar heltid. Tråkigt! ;)

Roger är dessutom ledig Lördag och börjar inte jobba förrän klockan 12 på Söndag. Så Lördagen innebär oxå massa familjemys! Dock jobbar han Söndag - Torsdag sedan. Men vi klagar inte, de är jobb!

I dag blev de tyvärr inga bilder, då kameran låg i väskan, orörd.. Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0