Hämta


Kvart i 12 var vi på busstationen för att hämta Melker, sedan for vi direkt på Kubenbadet. Precis när vi kom dit, täcktes hela himlen av ett stort fett moln. Trodde att de skulle försvinna, så vi bada i hopp om att solen snart skulle dyka upp igen! Tji fick vi.. Solen kom aldrig tillbaks. Men vi bada för de! Bada, fika och bada.

Klockan 16 gav vi upp, for och handla lite till middagen och tog en glass i gräset. Som vanligt, skulle Elton ha min glass och inte sin egen.. Hemma hos gammelmormor fixa vi middag: grillad kassler, råstektapärer, ananas och sallad. Mycket gott! Och Elton åt två hela kasslerskivor, Wiho! Han åt dessutom en macka efter maten (han råka se de vi hade handlat och allt han äter nu, är positivt!) och massa vattenmelon.
När klockan börja närma sej kväll för Elton, packa vi ihop och for hem. Hann bara hem, sedan låg Elton i sängen och sov. Han somna på bara några minuter! Men med bara några få minuters sömn på dagen och en fullspäckad dag med bus, är de inte så konstigt!

Roger är och hjälper Marko att få hem sin nya bil. Var menat att jag och Elton skulle åka med till Ljunga, en snabbis, heja på mormor och så. Men Roger fick jobba över, så de blev för sent.. Synd!
Jag halvsitter i soffan, väntar på att Roger ska komma hem, så jag får duscha. Sedan ska vi slå på en film, mysa i soffan och bara vara!

Bilder kommer senare eller i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0