Tydligen


Elton tyckte tydligen inte att de räckte med 3 timmar, utan han slog på stort och sov i 4 timmar! Helt otroligt. Han sov ända tills Roger kom hem från jobbet, vid 16. Tok! :)
Jag fixa middagen, i dag igen! Har lagat mat många dagar nu. Har tydligen snott Rogers jobb.. Men han ska snart få tillbaks de ;)
Även gammelmormor kom på middag. Sedan for vi två och handla, stor handla. Medans hade Elton och pappa Roger busat och skrattat ikapp, nonstop i två timmar! :) När jag kom hem fika vi semlor och myste i soffan. Elton älskade semlor!
Eftersom att Elton sov så länge i dag, var han inte alls trött vid 20, när de egentligen är läggdags. Så vi sköt på både gröten och nattningen.
Men vid 21:30 tyckte vi att klockan var nog, så vi testa och lägga ner han ändå. I sin säng. Blev lite grin, i några sekunder. Sedan sov han ;) Utan att vi var där inne! Kanske att han börja somna helt själv nu, jämt?

Jag och Roger ska kolla på film och äta jordnötter. Får se hur länge jag orkar. Mitt huvud håller på att sprängas och jag är supertrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0