Stort


Elton slog på stort i dag och sov nästan 3 timmar! Jag hann tillomed somna till på soffan, mycket skönt och behövligt! Eftersom att Elton sov så länge, blev de en väldigt sen lunch för oss. Men vi gjorde lite nudlar och oj vad Elton åt! Han åt upp allt sitt och även mitt ;)
Vi hann bara med lite bus innan pappa Roger kom hem från jobbet. Då klädde vi på oss och gick på lill Ica, Roger stanna hemma och tog diskberget.
När vi kom ut så snöade de, Elton blev helt till sej och flina hela vägen till Ica :)

Hemma blev de middag: Pärbullar och bacon. Sjukt gott! Elton åt mest bacon, men fick nog i sej lite över en pärbulle iaf.
Bus, mys, tvättande och mera bus, blev de innan de var dags för gröt och nattning. Elton somna lika snällt i dag!

Jag och Roger tänkte se på Miss secret agent i kväll, men de blev Familjen Annorlunda och Spårlöst. Hade totalt glömt bort de!
Roger gick precis och la sej, även jag ska krypa ner snart. Måste! man vet aldrig hur natten blir eller hur tidig morron Elton vill ha..

I morron ska vi iaf på Kyrkis, tror vi. Sedan hinner vi bara hem, så kommer mormor och hämtar Elton. Dom ville rå om han lite, helt själva. Så dom ska låna han några dagar och bara mysa! Och jag ska sova, haha!
Men, de kommer bli väldans tomt utan Elton. Vilket de alltid blir när han inte är hemma. Jag vet ju att han har de bra, de är nog värst för mej ;) Men jag tänkte passa på och få lite gjort medans han är där. Rensa i skafferiet iaf, för just nu ramlar allt bara ut, så fort vi öppnar..

Nej, kudden väntar på mitt huvud (som värker..)!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tack!! Måste ju säga detsamma, vilket fint hår han har, det får ni inte klippa av;)! Hur gammal är han?

2010-01-26 @ 09:51:38
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0