Självklart


Vi har haft en riktig mysdag, självklart inne! Då de har varit närmare -30 ute i dag :/ Hua! Som tur var har Roger haft "telefonjour", då de varit så kallt. Så även han har varit hemma mesta delen av dagen, med oss. han gick ut efter lunch och kom hem lite efter 15. Men annars har vi myst på här hemma!

I morse efter frukosten, tog jag och Elton och baka. Vi gjorde Tigermuffins! Elton tyckte de var jättespännande att hälla i alla ingredienser, röra om och framförallt smaka (så klart!)! ;)
När bakandet var klart, blanda vi lite saft, fixa kaffe och te. Sedan mumsa vi i oss muffinsarna. Mycket goda! Tror att de är första gången jag bakar och de inte blir misslyckat, på ett eller annat sätt..

Efter lunchen sov jag och Elton några timmar, behövligt för oss båda! Dock var Elton lika grinig efter sovandet, som innan.. Men jag var iaf ut vilad och hade lite mer tålamod.

Annars i dag har vi bara busat, käkat fiskbullar och pärer (underbart gott, älskar de!), duschat och myst lite mera.
Roger är hos Choppa och kollar på hockey. Elton sover sedan en timme tillbaka, somna jättesnällt och utan ett pip. Känns otroligt bra att nattningarna börjar gå bra, både på dagarna och kvällarna!
Jag sitter i soffan med filten, saft och en muffins och kollar på Glee :) Missade de när de börja, men nu i veckan har dom kört dom programmen som gått, så jag kolla och har faktiskt fastnat! :) Lär spendera resten av kvällen där jag sitter..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Brrr, tack och lov har vi haft mildare idag, låg runt -30 häromdagen men i dag har vi vågat oss ut med "ynka" -9 iaf :D



Hoppas ni haft en fin kväll, kram Jenny

2010-01-07 @ 22:23:15
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0