Menat


Blev inte alls som de var tänkt i dag.. Var menat att Frida och Arvid skulle komma hit på bus och middag. Men tidigt på eftermiddagen skicka Frida ett sms och sa att Arvid hade spytt :/ Och fler gånger blev de, så lill Arvid har nog åkt på magsjuka. Stackarn!

Så de blev inga gäster i dag. Men Tacopaj blev de iaf! När Roger kom hem, gick jag och Elton på lill Ica (fick bli vagnen i dag, pulkan fick stå där den stod). Roger fixa en ny lampa till köket (Elton gjorde ju sönder den vi hade där) och stekte köttfärsen. Så när vi kom hem från Ica var de bara att fixa pajen och in i ugnen. Blev en väldigt sen middag i dag..
Och har man bjudit på middag så har man, så jag kila upp till Frida med en tallrik. Tror att de var uppskattat och hon dog ju iaf inte, för vi har pratat på MSN ;)
Jag tyckte dock inte att de blev gott. Men Roger och Elton åt tills de tog slut. Elton mumsa i sej en hel tallrik och en massa sallad! Skönt att matvägrandet har släppt. Nu är de nästa tvärtom, att man får säga stopp i stället. Men hellre de!

I kväll har vi hunnit med bus, hängt tvätt, plocka ihop, dammsuga, läst böcker (X antal gånger..) och myst. Nu ligger prinsen och sover, somna helt själv igen!
Roger duschar och jag sitter här ;) Ska fixa lite bilder och läsa bloggar, sedan är de filmdags här. Vi ska se Wallander!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad gulligt av dig att gå dit med en tallrik mat :)

2010-01-23 @ 08:30:18
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0