Kvällen


Även kvällen blev mycket lugn och skön igår! :) Jag och Roger myste i soffan, framför en ny Wallander och med en massa godsaker. På 12 slaget gick vi ut på balkongen och kika på alla fyrverkerier, otroligt fint! Dock lite mycket, speciellt när dom skjuter mellan husen. De låter så högt då.. Men även fast barnvakten reagerade på raketerna, vakna inte Elton en ända gång.
01 gav vi upp och gick och la oss. Elton snarka högt och gott, älskar att somna till ljudet av hans andetag!
Inte förrän 05 kom Elton över till oss. Dessutom slog han på stort och startade året sent, han sov ända till 09:30! Skön start på 2010 :)

Efter frukosten for Roger till Marith och Danne, han skulle hjälpa Danne med att skotta av snön från taket. Jag och Elton stanna hemma. Just nu sover fisen, han somna så snällt i sin säng!
Prata med mamma/mormor och pappa/morfar förut, saknar dom så! Så jag fråga om dom ville komma redan i kväll (vi ska ju fira mormor/gammelmormor i morron), så de skulle dom göra! :) Dom kommer nog på eftermiddagen, då blir de god middag och en massa mys. Jag älskar mina föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0