Krånglar


Blogg.se krånglar, funkar knappt. Men tillslut kom jag in!

I går eftermiddag la jag mej i sängen och kika på tv och självklart somna jag ;) Sov en timme, så himla skönt! Minns inte sist jag sov på eftermiddagen, är ju lite svårt när man har en Elton.
När jag masa mej upp, tog jag och Roger äntligen tag i skafferiet Och de var på tiden! Fyllde 2 hela kassar med gammalt skit. Vilken skillnad, nu ser man vad som finns där i! :)
Vi blev klar lagomt tills Robinsson börja, så tyvärr han vi inget mer.. Men de viktigaste blev gjort iaf!
Efter Robinsson kolla vi på Saw 6 eller 7, minns inte, men de spelar inte så stor roll, för den var värdelös! Sämsta filmen jag sätt på länge.

Lite efter 23 gick vi och la oss. Roger börja snarka direkt, men jag hade jättesvårt att somna. Jag hade ju ändå sovit en timme tidigare..
Och jag har börjat fått jättesvårt att somna på kvällarna ändå. Förut hann jag knappt lägga mej ner, så sov jag. Men nu ligger jag vaken och vrider på mej, hör hur gott Roger och Elton snarkar och blir bara med "Stressad" över att jag "måste" sova.. Hoppas de vänder snart!
Hela natten har jag sovit oroligt, kudden har inte alls varit skön och jag hitta ingen bra ställning att sova i. När Roger klev upp 06, var jag påväg att kliva upp jag med, kunde inte sova. Men då Elton en gång är borta, kan jag ju inte kliva upp så tidigt (de gör vi ju inte äns när han är hemma!), så jag tvinga mej själv att ligga kvar till 08:30 iaf. Dock höll min nacke på att gå av när jag vakna..

Nu ligger jag i sängen och drar mej. Prata nyss med mormor, Elton höll på att äta frukost. Han hade sovit till över 09, då hade han vaknat av att mormor klev upp :) Tokfisen! Men nu får vi väl igen för de när han kommer hem, då lär han väl kliva upp 06 eller nått ;)

Prata med Roger innan oxå, han har varit ute och skotta sedan han börja i morse och ändå syns de knappt. De är hur mycket snö som helst! På gångvägen på baksidan, var de snö upp till knäna hans. Flera stycken hade knappt tagit sej från parkeringen i morse. Vi får väl se hur de här slutar..

Jag ska ta och hoppa in i duschen nu iaf, Elton kommer ju hem om ett tag. Han ska åka med gammelfarmor och gammelfarfar, dom ska ner med bilen på lagning, så de passa ju perfekt! :)
Ska bli så skönt att få hem Elton, har saknat han! Men, de har varit jätteskönt att haft dom här dagarna och bara varit.
Men nu är de för tomt, så nu måste han komma hem och göra allt som vanligt igen!

Karla sms:a precis, undra om vi skulle på Kyrkis. Och så får de nog bli! :) Då blir Elton glad! Tror vi tar pulkan dit, för vagnen är nog bara ett glömma..

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Ja, det har krånglat en hel del faktiskt här inne. :(



Vad skönt att vara hemma! Jag har ingen jätte hör f.p så jag måste ta ut 5-6 dagar i veckan iaf. Så vi kan inte spara så mycket. Sen ska jag börja läsa i november och då ska Alde få börja hos en dagmamma. De bor jätte nära här så det känns bra. det blir ju inte heller så långa dagar så det blir iaf en mjukstart första året. Då blir hon iaf 1,5 år när hon börjar. Vi var på besök o träffade alla och det kändes kanon. =) Min sambo Jens är hemma varje fredag, för det är som du säger så går tiden sååå fort =)



Naw! Så han skippade det?! Så gulligt. Ja, det är ju inte alla som kryper och börjar gå ist som du säger, Alde har börjat hasa på rumpan..hihi ser för tokigt ut:P

Ha en super dag!!

2010-01-28 @ 11:51:31
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0