Jäklas


Blogg.se jäklas! Fick byta till Firefox och här verkar de funka lite bättre iaf.. Får se hur de går.

I morse när Elton vakna, kom moster Louise och hämta han direkt. Elton flina större än störst! Jag och Roger låg kvar och drog oss. Dom busa, myste i soffan till tv:n och plocka tillomed ur diskmaskinen. Tänk vilken lyx! Så skulle de vara varje Lördag ;)
Frukost med tända ljus. Elton åt hur bra som hällst i morse, inte bara av skinkan, utan oxå av allas mackor ;) Huvudsaken är att han äter iaf!
Sedan fixa vi på oss lite kläder, borsta tänder, packa väskan och gick ut. Åkte på Birsta med mamma/mormor, Martin, Melker, Gina, farmor/gammelfarmor och farfar/gammelfarfar. Där fika vi och kika runt lite. Elton fick med sej 3 bodysar hem (en vit, en brun och en mörkblårandig. Tycker om att han body under, så man slipper "glipan"). Jag hitta ingenting, som vanligt!

Var menat att vi skulle äta hejdå middag för Martin, i dag. Men de blev inte alls som de var tänkt! Martin och Gina skulle tydligen på hockeymatch och vi blev längre än tänkt på Birsta. Så de blev en hejdå middag utan Martin.. Mycket konstigt! Och känns änu mer konstigt att jag inte hunnit sagt hejdå till han. Han ska ju ändå vara borta ett bra tag!

Men, middagen blev jättegod iaf! Och de är alltid mysigt när vi träffas "allihopa". När besöket for, slappa vi alla tre i soffan. När jag vilat upp mej, tog jag mej ann diskberget ;) Så skönt när de är gjort!
Sedan hann vi bara me gröt och jamas, innan nattning. Elton somna snällt, medans vi kolla på Robinsson. Prinsen sover fortfarande, har inte gjort ett ljud i från sej än. Jag och Roger kollar på film, nån komedi på 3:an. Verkar rolig! Så de är väl bäst att jag ägnar lite mer tid åt filmen, än datron ;)


1/4 är snart gjord, lätt att vi klarar de här!

Kommentarer
Postat av: sara

gud så söt eran KILLE är :) puckon som lämnar sånn akomentarer haha. smygläste lite bara å tänkte lämna ett avtryck :)

2010-01-16 @ 23:27:06
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: sara

tack :) som sagt de värmer :) ja tröck i dej så nu följer ja dej med bloglovin! älskar att läsa mamam bloggar! ha en trevlig lördag kväll å restrerand ehelg kram

2010-01-16 @ 23:32:20
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0