Förstörd


Dagen började ju inte allt för bra, med förstörd sovmorron. Men, dagen hittills har varit jättemysig!
Jag gjorde mej i ordning i lung och ro, vilket typ aldrig händer. Jag hann tillomed platta håret, lyx! Medans spela jag hög musik och sjöng med, haha.
Vid 10 kom Therese och Troy och hämta mej. Massa prat, lite shopping, mat och underbart sällskap! Så jag saknar Therese..
Var en sväng i Ikea oxå, köpte värmeljus och en toaborste (kul!). På Birsta hitta jag en tröja, till mej själv, en lila dessutom. Var in på Jysk oxå, köpte stolsdynor till köksstolarna, blev superbra! Hade dock velat ha svarta, men de fanns bara mörkgråa. Och de fick duga!

Kom hem för ett tag sedan, höll knappt på och ta oss från parkeringen på Birsta. Otroligt mycket snö!
Mötte Roger när jag kom hem, han var helt blöt. Han har ju de han gör i dag iaf.. De vräker ner snö nu oxå, antar att de lär hålla på ett tag.

Prata nyss med mormor. Elton hade precis vaknat, han och morfar hade tagit en tupplur. Nu skulle dom ut och skotta på gården, sedan skulle dom och handla. Tillät vädret (snön) skulle dom ut och åka pulka när Louise och Melker kom hem.

Jag ska snart ta tag i skåpen i köket, men först ska jag stoppa nått i magen och lata mej i soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0