Förrän


I morse vakna vi inte förrän 08:30! Dock sov Elton oroligt hela morronen, men han kompensera ju upp de ganska bra ;)
Hela förmiddagen var vi hemma och tog de lungt. Elton hann inte änns äta lunch, innan han somna. Tror han sov innan vi la ner han i sängen. Medans prinsen sov hann jag och Roger äta lunch, i lugn och ro! :)
När Roger gick på jobbet, somna jag till i soffan. Skönt! När Elton vakna, klädde vi på oss, trotas kyla och gick ut! Vi gick på Kyrkis, så Elton fick leka av sej lite :) Där var de lungt och skönt, få barn! Men Elton hade roligt och lekte hur snällt som hällst.
Vi hann bara hem och få av oss kläderna, så kom pappa Roger hem. Jag fick dock klä på mej igen och gå ut. Skulle posta ett brev och köpa mjölk, fy så kallt! Hemma hade pojkarna börjat med maten, Mackaronlåda.
Blev sen middag, då vi vänta på pappa/morfar. Men bilen krångla, så han kom bara in och sa hej, snusa på Elton och for. Tråkigt! Men vi se ju på Lördag, då vi ska käka hejdå middag innan Martin rycker in i lumpen.

Efter gröten fick Elton ta en oväntad dusch, han fick nämligen bajs överallt. I håret, under hakan, benen, hela bodyn och byxorna..
Blev bara en snabb dusch, eftersom att de var dags för nattning. Blir ett längre bad i morron i stället! :)

Nu sover prinsen, somna strax efter 20. Jättesnällt, i sin säng. Jag somna i min säng, jättesnällt ;) Roger kom och väckte mej lite innan 21 och sa att de var Glee.
Jag ska ta mej lite fika eller iaf några vindruvor och kanske lite te. Sen, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0