Blev


Även fast de inte blev som de var tänkt i dag, har vi haft en toppendag! :)

Efter att Elton sovit klart, klädde vi på oss och kila över till Frida och Arvid. Där bjöds de på supergod lunch, Fridas hemmagjorda köttbullar, pärer och brunsås! Mycket gott :) Dock åt Elton bara köttbullarna, men de måste vara för att dom var godast! Tack för lunchen, Frida!
Efter maten fick pojkarna glass, tjejglass dessutom, rosa och allt ;) Men den var lika god för de! Eltons glass hamna i magen, han missa inte en droppe, medans Arvid glass hamna på kläderna och golvet ;) Tok!

Efter maten blev de massa busa, te och skitsnack! Pojkarna busa jättebra i dag :) Dom skratta hysteriskt och bråka minimalt, som de ska vara! Några timmar med bus går på tok för fort..
Lite efter 17 begav vi oss hem igen, för middag. Efter middagen fick Elton ett bad, han kleta nämligen all sås som han fick till lunch, i håret i dag..
Sedan hann vi bara med lite mys innan nattningen. Jag tog nattningen i kväll, somna såklart, som en klubbad säl! Så jag antar att Elton somna snällt, haha :)

Nu ska jag bara blogga lite bilder, annars halshugger Frida mej ;) Sedan ska vi se film, en skräckis tyckte jag Roger nämnde. Så några dagar/kvällar (egentligen veckor) framöver kommer jag att kolla under sängen efter "monster" och vara mer mörkrädd än annars. Varför utsätter jag mej själv för de? Hmm, bra fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0