Bestämt


Nu har jag bestämt mej! Jag ska plugga. Till vad har jag ingen aning om. Men just nu känns de ganska lönlöst att söka jobb. Och då mina mammadagar är slut, måste jag göra nått!
I morse vid frukosten, satt jag och Roger och prata länge och mycket, om allt och inget. Men vi kom båda fram till att plugga inte vore en så dum ide. Så vi medans Elton sover, ska jag kolla om jag hittar nått. Nått som kan vara jag. Som dessutom är i Sundsvall, för plugga på distans är inte riktigt min grej. Jag vet hur de blir, inget alls helt enkelt! Känns skönt att jag kommit så här långt iaf, att jag bestämt mej.

Natten har varit jättejobbig, Elton sover oroligt och han har nog mardrömmar Han smågrinar men är inte vaken. Snurrar runt och kommer inte till ro. Hoppas de är över snart!
Dessutom är de tänder på G, flera stycken. Så han är inte alls som han ska..
Dock sov han iaf till nästan 09 i dag, bra då han sov oroligt hela morgonen oxå.

Nu ligger han och sover igen :) Även jag somna.. Men tänkte att jag skulle hinna kolla lite på skolor medans han sov, så jag klev upp. Men hade gärna legat kvar ;)
Nej, bäst att jag tar vara på tiden nu och får nått gjort!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack vad gullig du är!

2010-01-05 @ 19:33:25
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: mia

Jag ska ju också börja o plugga.. vi söker samma utbildning så blir vi klasskompisar igen =) haha

2010-01-07 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0