Ändrade


Blev ändrade planer i dag.. Var menat att Therese, Johan och Troy skulle komma i dag. Men när dom vakna i morse, var de -30 grader. Så de blev ingen tripp hit i dag, utan vi tar de på Lördag i stället. Tråkigt att de inte blev nått i dag, men vi ses iaf till helgen! :)

När de inte blev som vi tänkt, hade vi inga andra planer alls. Och med -20 ute, har vi inte så stor lust att gå ut häller.
Men bestämde nyss med Frida och Arvid att vi ska dit upp och busa, så fort pojkarna vaknat. Så de blir bus vilket fall som hällst i dag, underbart! Jag och Elton har varit hemma på tok för många dagar på rad nu..

Just nu ligger fisen och sover. Han somna helt själv, i sin säng! Jag gav han en puss, tutten och snutten, la ner han i sängen och lämna dörren uppen. Jag, Roger och mormor/gammelmormor satt vid köksbordet och prata. Nästa gång jag gick in, snarka han så gott! :) Mamma och pappas stora kille!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja hua vilket väder, ingen höjdare att starta bilen i dag direkt! Men nu börjar det bli lite mildare här iaf!



Hoppas ni haft en fin dag, kram Jenny

2010-01-06 @ 21:33:20
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0