Ändå


När Elton sovit klart i går, gick vi på Kyrkis. Mycket barn, men inte för mycket. Men man har ändå ont i öronen och huvudet, när man går därifrån! ;)
När Roger var påväg hem från stan, ringde han och "beställde" kyckling och strips. Så, han fick väl de! :) Blev sen middag i går.. Men Elton åt en hel kycklingfile och massa strips :) Dock sluta middagen inte allt för bra, då Elton var övertrött och tömde glaset upp och ner. Hmm!

Nattningen gick lika bra som dagarna innan. Men efter 1½ timme, vakna Elton och grina. Var länge sedan han gjorde de nu. Och han vägra somna om. Roger fick natta om flera gånger..
Efter många om och men, kom jag in i duschen och gick och la mej. Klockan var redan 00:30 innan jag kom i säng :/ Jag/vi som skulle lägga oss i tid. Vi lägger oss alltid påtok för sent nu. Säger att vi ska lägga oss tidigt, men de är sällan vi kommer i säng före 24..

Trodde ju att natten skulle bli jätteorolig, men Elton kom inte till mej förrän 07 i morse. Sov hela natten, i sin säng och utan ett ljud! Vi låg kvar till nästa 08, alltid lika skönt! :) Vi dela kudde och jag klia Elton på ryggen.

Nu på förmiddagen har de varit gnälligt, som vanligt.. Men märkte att de är 2 till tänder på G, nere. Hoppas att gnälligheten har med tänderna att göra, så de sluta när dom är uppe!
För att få Elton på bättre humör, fick han sej ett långt bad :) Han fick säga till själv när han ville kliva upp, så jag tror han bada i 30 minuter. Hans fötter var som russin när han klev upp! :)

Nu ligger prinsen och sover, han har snart sovit i 40 minuter. Jag hoppas han sover ett tag till, för de behöver både han och jag!
Roger är hemma på lunch. Men jag väntar och äter tills Elton vaknar, så han får sällskap! :)

Prata med Frida på MSN nyss, blev bestämt att dom ska komma hit och käka middag med oss :) Bestämde i går att vi skulle äta Tacopaj och så får de bli!
Ska på lill Ica och handla och även hinna med lite bus innan middagen. Så vid 16 kommer Frida och Arvid. Innan dess måste jag plocka ihop lite och dammsuga! Kanske borde börja nu, men soffan är så skön just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0