Magen


Efter att Elton fått lite gröt i magen och vi fått kläder på kropparna, gick vi ut i snökaoset! Tog vagnen ändå, då vi skulle och handla efter Stor & Liten. Men, de ångra jag stort.. De var som att hjulen inte ens snurra, utan att vi ploga oss fram. Och snön snöa in i kläderna gjorde de, fy! Men vi kom fram iaf. Elton skötte sej exemplariskt! Han lekte och pyssla ett hjärta (med lite hjälp från mamma då) till pappa. Var egentligen till allahjärtansdag, men han fick de i kväll. Han blev superglad! :)
Efter Stor & liten, ploga vi oss vidare till Ica. Tror aldrig att de varit så jobbigt att gå dit bort, jag var helt svettig då vi kom fram och inte tala om hur svettig jag var när vi kom hem..
Vi hann näsan bara hem, så kom även pappa Roger hem. Jag börja med maten, medans pärorna kokade slängde jag ihop en snickerskaka. Elton och Roger hade mys och bus i vardagsrummet, med kex och allt!

På kvällskvisten har vi myst i soffan eller bara jag egentligen. Roger somna då han natta Elton och sov ett bra tag. Jag har kollat på Glee och Made in Sweden. Nu är de Rogers "tur" att bestämma program, han kollar på Grannfejden. Dom är tydligen här i Sundsvall, i Bredsand. Jag orkar inte ens lyssna på hur fjantiga dom är..

Justja, jag har en maskin tvätt som jag inte hängt. Bäst att jag gör de innan jag glömmer de, igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0