Igen


Nu är vi i Ljunga, igen!

Natten som var, var superjobbig! Elton sov, bajsa, sov, bajsa, sov, bajsa och vägra sedan sova mer.. Så 05 klev vi upp! Tack och lov somna han på mej ett tag. Sedan somna han på vardagsrumsmattan i nästan en timme oxå! :) Tok!
Vid 09 kom morfar på frukost. Nybakt bröd och O´boy! :) Sedan packa vi bara in oss i bilen, for och kika på en bil till morfar och sedan direkt till Ljunga.

Elton är jättedålig i magen, snoret bara rinner (han torkat näsan så han är helt röd och torr..) och han hostar så han nästan spyr. Han äter inget, grinar hela dagarna och är hängig. Han är precis likadan som när han hade öroninflammation. Så mormor tog med sej Elton på vårdcentralen och kolla öronen, men de såg bra ut.. Är nog "bara" en väldigt jobbig förkylning.

Eftersom att Elton inte alls är kry, har vi bara varit hemma i dag. I morron ska han mysa med mormor och Yizza. Jag ska nämligen jobba! :) Ska jobba i morron, Fredag och Lördag. Nästa vecka ska jag jobba Tisdag och Onsdag. Så vi blir kvar hela helgen och far inte hem till stan förrän nästa Trorsdag, kanske! 
Elton ska busa med mormor, morfar och gamelfarmor dom dagar jag jobbar. Familjen är guld värd! 

Jag börjar i morron klockan 10, tänkte åka tidigt, se så jag kommer ihåg kassan och så ;) haha!
Jag hoppas verkligen Elton har en bra natt nu. Jag behöver verkligen de! Han oxå för den delen. Men han kan ju sova ikapp lite på dagarna, vilket blir svårare för mej ;)

Ska krypa upp i soffan med mormor, ett tag till! Vi har suttit och kollat på OS, så spännande! :) Men nu blir de nog film, iaf början på en film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0